391507 ikrij 21 beeld%20persbericht3 6c5223 large 1621509341

Overname leasecontracten Mijndomein Auto

Per 1 juni 2021 neemt Wittebrug Lease B.V. de leaseactiviteiten over van Mijndomein Auto B.V. Tevens intensiveren Wittebrug Lease en Mijndomein hun samenwerking op het gebied van deelmobiliteit. Als onderdeel van mijndomein.nl is Mijndomein Auto in 2010 gestart met het aanbieden van leasecontracten. Wat destijds begon als een ‘spontaan idee’ is uitgegroeid tot een volwaardige leasemaatschappij, met zowel particuliere als zakelijke contracten.

De overname van de leasecontracten van Mijndomein Auto door Wittebrug Lease is gevolg van een strategiewijziging van Mijndomein, waarbij volledig wordt ingezet op deelmobiliteit. Private lease en Business lease zijn daar geen onderdeel meer van. Mijndomein Auto is erg blij dat de klanten op een goede manier worden opgevangen door Wittebrug Lease.

Wittebrug Lease is een middelgrote leasemaatschappij, onderdeel van Riva Groep. “Met het oog op onze strategische groei is het leasepark van Mijndomein Auto een mooie aanvulling op onze portefeuille. De private leasecontracten zullen worden toegevoegd onder ons label IKRIJ.NL en de zakelijke leasecontracten bij Wittebrug Lease," zegt Arno van Hattem, Algemeen Manager van Wittebrug Lease.

Wittebrug Lease streeft naar langdurige klantrelatie, waarbij persoonlijk contact een belangrijke pijler is. Dit met het doel om als complete mobiliteitspartner de particuliere en zakelijke klant goed van dienst te zijn. Zowel Wittebrug Lease als IKRIJ.NL scoren jaarlijks sterk bij de verkiezing ‘Leasemaatschappij van het jaar’ van de Vereniging Zakelijke Rijder (VZR.nl).

Naast de hoogwaardige dienstverlening van Wittebrug Lease en IKRIJ.NL, kunnen klanten van Mijndomein Auto nu ook gebruik gaan maken van overige mobiliteitsoplossingen zoals de Wittebrug Mobiliteitskaart en de Wittebrug Leasefiets.