Mijndomein investeert in MyWheels voor versnelling groei en impact

Deelautoaanbieder MyWheels heeft Mijndomein als investeerder aan zich weten te verbinden. Daarmee kan de ambitie worden gerealiseerd om het aantal deelauto’s in Nederland te laten groeien.

“We zijn blij met Mijndomein als investeerder en partner in ons autodeelplatform. Mijndomein ondersteunt volledig onze idealen om het aantal auto’s terug te brengen en daarmee bij te dragen aan het verlagen van de CO2-uitstoot” aldus Karina Tiekstra, algemeen directeur MyWheels.

Mijndomein, bij het publiek vooral bekend vanwege domeinnaamregistratie en eenvoudig te bouwen websites voor kleine ondernemers, was tien jaar geleden een van de eerste partijen die het concept van private leasen in Nederland heeft geïntroduceerd. Sinds december 2019 zette Mijndomein Move de eerste stappen op het gebied van autodelen. Met het aangaan van het partnership met MyWheels heeft Mijndomein besloten om de aanwezige deelauto’s onder het label Move beschikbaar te maken in de MyWheels app.

“Internet, Mobiliteit en Energie eenvoudig en toegankelijk maken voor iedereen door met elkaar te delen, dat is de visie van Mijndomein. We zijn erg blij met MyWheels als een van de partners op het gebied van mobiliteit om dit te realiseren”, volgens Henri de Jong, oprichter Mijndomein.